رستوران های کیش
نوشته شده توسط : elham

رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است .مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.  به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران ممتاز شاندیز صفدری یکی از رستورانهای خوب جزیره کیش است که در این جزیره بسیار مشهور است.این رستوران مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها واقع شده که فضای دل انگیزی برای صرف غذا دراختیار مشتریانش قرار می دهد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.این رستوران به دلیل منوی متنوع ، غذاهای خوشمزه و با کیفیت ، اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن از محبوبیت زیادی بین گردشگران  برخوردار است. در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.
ظرفیت این رستوران 180 نفر است سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث ایجاد تجربه خاطره انگیز برای مهمانان شده و باعث می شود طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند.همچنین این رستوران امکان میل غذا در محیط باز را هم فراهم می آورد.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

 مطالب مرتبط:

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

تور کیش لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: